8 клас, зарубіжна література, урок 16.02.2021

 

В. Шекспір «Ромео і Джульєтта». Оспівування чистого пристрасного кохання Ромео і Джульєтти, вплив кохання на людську особистість (зміни в характерах головних героїв, їхня еволюція)


Перегляньте відеоролик:

https://www.youtube.com/watch?v=7CGFKEURnlQ&ab_channel=%D0%A0%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%BA%D0%BD%D0%B0%22%D0%9B%D1%82%D0%B0%D0%B2%D1%96%22

Опрацюйте та законспектуйте:

Аналіз п’єси Шекспіра «Ромео і Джульєтта» 
Жанр – трагедія.
Тема – пристрасне кохання Ромео і Джульєтти.
Ідея – людські почуття святіші за вікові станові забобони.
Головні герої: Монтеккі: Ромео, його батьки, друзі (Меркуціо, Бенволіо), слуги; Капулетті: Джульєтта, її батьки, Тібальт, слуги.
Місце дії – Італія, Верона.
Час дії – ХV століття.
Композиція – 5 дій, дії поділені на сцени. Автор визначив таку композицію:
Пролог
Дія І – 5 сцен.
Дія ІІ – пролог – 6 сцен.
Дія ІІІ – 5 сцен.
Дія ІV – 4 сцени.
Дія V – 3 сцени.
Основна думка трагедії Шекспіра «Ромео і Джульєтта» – в тому, що для справжнього кохання немає нічого неможливого, не існує ніяких перешкод. Закоханим не можна було зустрічатися, їх сім’ї ворогували, але вони зустрічалися, вони кохали один одного. Трагедія закінчилася сумно – Ромео і Джульєтта загинули через те, що їх ворогуючі сім’ї заважали їм бути разом, вони не розуміли, що існує щире, чисте кохання, не дивлячись ні на що.

Словникова робота.
Повторення літературознавчих термінів. Робота з підручником.
Роман у віршах – різновид ліро-епічного (змішаного) жанру, у якому поєднані особливості і ліричного, і епічного зображень, що веде до багатоплановості художнього світу. Межує з драматичною поемою, віршованою повістю.
П’єса – твір театрального мистецтва, обмежений часовим терміном з використанням режисерського задуму, акторської гри, драматургічного твору (літературного джерела), музики, театральних декорацій та механізмів тощо.
Конфлікт – (лат. conflictus – зіткнення, сутичка) – зіткнення протилежних інтересів і поглядів,напруження і крайнє загострення суперечностей, що призводить до активних дій, ускладнень, боротьби, що супроводжуються складними колізіями.
Авторська позиція – це відношення автора до своїх героїв, виражене в змісті твору, у портретах героїв, у їхніх думках і почуттях, у композиції, у символіці, в описі природи.

Домашнє завдання: опрацюйте картки. Розв'яжіть ребуси та кросворд. Відповіді  запишіть у зошит:











Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

6 клас, зарубіжна література, урок 16.04.2020

9 клас, зарубіжна література, урок 22.04.2020

8 клас, зарубіжна література, урок 22.04.2020