9 клас, мистецтво , урок 09.04.2020
Телевізійне мистецтво, телевізійна реклама.
Сьогодні продовжуємо знайомитись із телевізійним мистецтвом. І одним із напрямків є телевізійна реклама.
Реклама ( лат. «виголошую») – елемент культури, спосіб впливу на споживача
з метою донести інформацію про предмет рекламування, сформувати відповідні
потреби. Реклама стала частиною повсякдення. Вона створює віртуальний світ і
залучає до нього споживача. Реклама багатофункціональна: вона має економічний,
соціальний, політичний, культурний, просвітницький, психологічний, естетичний
вплив на суспільство. Реклама передбачає цілеспрямовану організацію заходів для
отримання вигоди (прибутку, політичної мети, сформованої громадської думки). Є реклама,
яка сприяє збереженню навколишнього середовища. За спрямованістю розрізняють
рекламу комерційну (товар, бізнес) та соціальну (політична, просвітня). За
характером вплив рекламних засобів буває індивідуальним та масовим.
Залежно від території рекламу поділяють на:
§
локальну
(охоплює торговий заклад або населений пункт);
§ регіональну (охоплює певний регіон);
§ загальнонаціональну (масштаб держави);
§
міжнародну
(загальнолюдські масштаби)
Реклама є комунікативним
процесом, суть схоплюється миттю на підсвідомому рівні.
Певні рекламні прийоми:
повтори тексту;
гіперболізація;
посилання на думку фахівців або авторитетних людей;
креативні візуальні ідеї
гіперболізація;
посилання на думку фахівців або авторитетних людей;
креативні візуальні ідеї
Які рекламні засоби, прийоми є найпереконливішими? Які емоції збуджують?
Народилась реклама з часів
античних глашатаїв. З поширенням друку її вплив підвищився. Сучасні ЗМІ
перетворили її на бізнес.
Засоби розповсюдження реклами:
кіно, відео, ТБ (короткометражні фільми, слайд-фільми,
рекламні передачі, ролики, телезаставки);
радіо (інтерв’ю, повідомлення, радіорепортажі);
періодичні друковані видання (плакати, афіші, буклети);
зовнішня реклама (білборди, транспаранти, вказівники);
світлова реклама (електронні табло, «бегущая строка»);
ярмарки, виставки (прес-конференції, презентації, дегустація продуктів, «круглі столи»);
інтернет (відео каталоги, баннери, оголошення)
періодичні друковані видання (плакати, афіші, буклети);
зовнішня реклама (білборди, транспаранти, вказівники);
світлова реклама (електронні табло, «бегущая строка»);
ярмарки, виставки (прес-конференції, презентації, дегустація продуктів, «круглі столи»);
інтернет (відео каталоги, баннери, оголошення)
Складові елементи фірмового стилю
виробника: товарний знак або емблема, логотип, салоган, сувенір (приклади
фірмової техніки, продукції)
Ефективне співвідношення: 70% -
відеоряд, мінімум тексту; у салоганах, коментарях – народна творчість –
прислів’я, казки, пісні. В рекламній творчості втілюються художні напрямки
модернізм, дадаїзм, кубізм, сюрреалізм, мінімалізм.
Рекламний дизайн охопив мистецтво: використання кращих музичних творів,
картин.
Популярною є антиреклама, яка демонструє негативну сутність певного
бренду, речей, послуг (конкурси, рейтинги антиреклам).
Для підвищення рівня культури
українського суспільства варто активніше спрямовувати рекламу на інформацію про
мистецтво – явище, події, заходи.
У
міжнародній практиці до реклами пред’являються наступні вимоги:








Можливі рекламні цілі
Повідомлення
|
Переконання
|
Нагадування
|
-
Проінформувати ринок про новий продукт;
- Запропонувати нові способи застосування відомого продукту; - Повідомити ринок про зміну цін; - Пояснити принцип роботи виробу; - Описати послуги, що надаються; - Виправити неправильні уявлення; - Зменшити побоювання покупців; - Створити імідж компанії. |
-
Переконати купувати визначену торгову марку;
- Переключити увагу на іншу торгову марку; - Змінити уявлення покупців про якість продукту; - Переконати споживачів не відкладати покупку; - Переконати споживачів у вигодах замовлення товару (по телефону, поштою). |
- Нагадати
покупцям про те, що той чи інший продукт може знадобитись їм в найближчому
майбутньому;
- Нагадати покупцям, де саме можна придбати товар; - Нагадати про компанію у період міжсезоння; - Постійно тримати покупців у курсі подій. |
Перегляньте відеоролики:
Сучасний рекламний процес характеризується складною
технологією, складовими елементами якої є рекламодавці, рекламні агентства,
засоби реклами та споживачі. В рекламний процес залучаються значні
інтелектуальні та матеріальні ресурси.
Реклама
перетворилась на невід’ємну складову нашого життя, на важливий елемент
інфраструктури засобів масової інформації, охопивши всі сфери діяльності
людини. Саме завдяки засобам масової інформації вона стала масовою, всюдисущою,
а значить можна в такому разі говорити про її ефективність.
Реклама в
періодичній пресі, по радіо, телебаченню здатна зробити популярним товар (у
першу чергу це відноситься до товарів щоденного вжитку), розширити ринок його
продаж. Реклама в Інтернеті є порівняно молодою, але враховуючи зростання
популярності цієї глобальної комп’ютерної мережі вона має великі перспективи.
Коментарі
Дописати коментар