9 клас, зарубіжна література, урок 01.04.2020

Б. Шоу, "Пігмаліон". Особливості світогляду Б. Шоу.


Джордж Бернард Шоу — видатний англійський драматург, театральний критик, громадський діяч. Його драматургія стала одним із найпомітніших явищ літератури кінця ХІХ — першої половини ХХ ст. Він єдина людина, яка одночасно удостоєна і Нобелівської премії з літератури, і премії «Оскар» за сценарій фільму «Пігмаліон». Про це — на сьогоднішньому уроці.




Перегляньте відеоурок за посиланням та законспектуйте основне:


Прочитайте і запам'ятайте:




Найкраще про особливості світогляду Б. Шоу розкажуть його власні слова. Тому пропоную Вашій увазі підбірку висловлювань видатного драматурга.

Світ складається з нероб, які хочуть мати гроші, не працюючи, і придурків, які готові працювати, не багатіючи.
Революції ніколи не полегшували тягар тиранії; вони лише перекладали цей тягар з одного плеча на інше.
Газета – це друкований орган, що не бачить різниці між падінням з велосипеда і крахом цивілізації.
Мій спосіб жартувати – це говорити правду. На світі немає нічого смішнішого.
Секрет успіху – в тому, щоб викликати обурення у якомога більшої кількості людей.
Найбільше люди цікавляться тим, що їх абсолютно не стосується.
Якщо мій сусід б’є свою дружину щодня, а я – ніколи, то за статистикою ми обидва б’ємо свою дружину через день.
Якщо ви починаєте з самопожертви заради тих, кого любите, то закінчите ненавистю до тих, кому принесли себе в жертву.
Найбільший гріх по відношенню до ближнього – НЕ ненависть, а байдужість; ось вершина нелюдяності.
Ми не маємо права споживати щастя, не створюючи його.
Непристойність можна відшукати в будь-якій книзі, за винятком телефонної.
Читаючи біографію, пам’ятайте, що правда ніколи не годиться до опублікування.
Ідеальний чоловік – це чоловік, який вважає, що у нього ідеальна дружина.
Вміти переносити самітність і отримувати від неї задоволення – великий дар.
Старіти – нудно, але це єдиний спосіб жити довго.
Єдиний урок, який можна винести з історії, полягає в тому, що люди не виносять з історії ніяких уроків.
Якщо у вас є яблуко і у мене є яблуко, і ми обмінюємося цими яблуками, то у вас і у мене залишається по одному яблуку. А якщо у вас є ідея і у мене є ідея, і ми обмінюємося ними, то у кожного з нас буде по дві ідеї.
Моя слава росла з кожною моєю невдачею.
Людина – як цегла: обпікаючись, твердне.
Тепер, коли ми навчилися літати по повітрю, як птахи, плавати під водою, як риби, нам не вистачає тільки одного: навчитися жити на землі, як люди.
Єдиний, хто чинив розумно, був мій кравець. Він знімав з мене мірку заново кожен раз, коли бачив мене, в той час як всі інші підходили до мене зі старими мірками, чекаючи, що я буду їм відповідати.
Сенс життя не в тому, щоб знайти себе. Сенс життя в тому, щоб створити себе.
Навчився говорити – значить виріс, навчився мовчати – значить порозумнішав.
Постарайтеся отримати те, що любите, інакше доведеться полюбити те, що отримали.

Завдання: прочитати скорочений зміст п'єси (за посиланням)

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

6 клас, зарубіжна література, урок 16.04.2020

9 клас, зарубіжна література, урок 22.04.2020

8 клас, зарубіжна література, урок 22.04.2020